پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور پرداخت برای کاربر ارسال خواهد شد لذا کاربر موظف است در صورت نیاز به تمدید در همین بازه های زمانی نسبت به تمدید و پرداخت آن اقدام نماید، در صورت عبور از تاریخ سررسید به ازای هر روز مبلغی جهت جریمه تاخیر پرداخت در فاکتور لحاظ خواهد شد و در صورتی که سرویس هنوز وجود داشته باشد کاربردر صورت نیاز به تمدید میبایست جریمه تاخیر در پرداخت را بپردازد.
تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
پس از انسداد سرویس کاربر در زمان انقضا تا زمانی که کاربر سرویس مذکور را کنسل نکند در 3 دوره زمانی متفاوت مجدد برای سرویس فاکتور ایجاد می شود که کاربر موظف میگردد قبل از پرداخت از طریق پشتیبانی از عدم حذف سرویس خود اطمینان حاصل نماید، لذا در صورت حذف سرویس، کاربر می تواند سرویس جدید دریافت کرده و یا اینکه وجه پرداختی خود را منهای کارمزد انتقال بانکی دریافت نماید.
تمدید سرویس با رضایت طرفین انجام می پذیرد. درصورتی که فروشنده مایل به تمدید با خریدار نباشد ، سرویس یکطرفه فسخ خواهد شد و باقیمانده وجه سرویس نسبت به روزهای باقی مانده عودت داده میشود و خریدار ملزم به انتقال سرویس خود ظرف مدت 72 ساعت می باشد.
تمدید خدمات به منزله قبول مجدد شرایط جدید سرویس مندرج در قوانین و همچنین صفحه فروش مربوطه می باشد و هرگونه اظهار بی اطلاعی درصورت بروز مشکل مسموع نخواهد بود.
درصورت تمدید سرویس از سوی خریدار ؛ وجه آن به هیچ عنوان عودت داده نمیشود.