مسئولیت خریدار

- خریدار موظف است در هنگام ثبت نام اطلاعات کاربری را به صورت صحیح وارد نماید، در صورت تغییر و یا ورود آگاهانه اطلاعات به صورت جعلی، شرکت حق تعلیق سرویس دهی تا زمان تکمیل اطلاعات کاربری به صورت صحیح را خواهد داشت.

- خریدار موظف است که کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد وخریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر شرکت می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس ویا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
 
- خریدار موظف است که تیکت هایی که مرتبط به سرویس خود است را طی 24 ساعت و یا حداکثر مطابق با بازه زمانی اعلام شده در تیکت ها پاسخ دهد، هر گونه خسارت ناشی از عدم پاسخگویی کاربر بر عهده شخص خریدار بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات موجود بر روی سرویس ارائه شده و یا ارائه نسخه پشتیبان از آن را  بر عهده ندارد.

- کاربران موظف اند در بازه های زمانی حداقل 1 ماهه نسبت به بازبینی قوانین اقدام نموده و مشکلات ناشی از عدم توجه به بروز رسانی قوانین بر عهده خریدار است.

- خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت
 
- خریدار موظف است بعد از دریافت سرویس خریداری شده نسبت به بررسی تطابق سرویس دریافت شده با سرویس خریداری شده اقدام نماید و در صور وجود هرگونه مغایرت سریعا آنرا به بخش پشتیبانی اعلام نماید تا شرکت نسبت به رفع آن اقدام نماید، لذا شرکت مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت در صورت وجود مغایرت در سرویس به کاربر ندارد.

- به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی وحقوقی شرکت خواهد بود.

- کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

- خریدار موظف به رعایت قوانین می باشد و در صورت تخلف برای بار اول سرویس بدون اخطار قبلی بصورت موقت مسدود میگردد. در صورت تکرار برای بار دوم 30 درصد هزینه سرویس جهت بازگشایی سرویس دریافت میگردد . برای بار سوم سرویس یکطرفه کنسل خواهد شد و هیچگونه وجهی عودت داده نمیشود.
 
  • 1 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی...

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...