باسلام خدمت کاربران محترم مهتاآنلاین
همانطور که همه شما عزیزان از مشکلات موجود در اینترنت بین الملل آگاه هستید لازم است تا نکاتی را در این مورد خدمت شما عزیزان بیان کنیم.
در وحله اول از آن دسته عزیزانی که درخواست های پشتیبانیشان با تاخیر پاسخ داده شد پوزش میطلبیم.
با توجه به زیان مالی که به ما و شما وارد شده تصمیماتی اتخاذ گردیده تا بتوانیم در حد توان خود از بروز ضرر های بیشتر به شما عزیزان جلوگیری کنیم، به همین جهت موارد زیررا به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
1- سرویس هایی که در تاریخ 25 آبان لغایت 5 آذر منقضی شده اند به مدت 5 روز بیشتر نگهداری خواهد شد، لذا کاربران میتوانند همچنان نسبت به تمدید سرویس خود تا تاریخ 10 آذر اقدام کنند.
2- تاریخ سررسید سرویس هایی که بعد از قطعی اینترنت بین الملل تمدید شده اند قابل بروزرسانی به تاریخ روز است، لذا کاربرانی که تاریخ سررسید سرویس های آن ها از 25 آبان تا 5 آذر است میتوانند با ایجاد یک تیکت نسبت به درخواست بروزرسانی تاریخ سررسید سرویس خود به روز تمدید در این بازه زمانی اقدام نمایند.
3- هزینه دیرکردی که به روی فاکتور ها اضافه شده است، از فاکتور حذف میگردد، لذا در صورتی که فاکتور خود را هنوز پرداخت نکرده اید میتوانید پیش از پرداخت نسبت به ایجاد درخواست پشتیبانی در این زمینه اقدام کنید، در صورتی که فاکتور خود را پرداخت کرده اید هم جای نگرانی وجود ندارد و میتوانید با ایجاد یک تیکت پشتیبانی هزینه پرداختی بابت دیرکرد را در موجودی حساب کاربری خود اضافه کنید.
4- بدیهی است که مهتاآنلاین در این مدت زمان دچار زیان مالی بسیار زیادی شده است و امکان افزایش مدت زمان قطعی همه کاربران به روی سرویس های انها را ندارد، اما آن دسته از کاربرانی که از قطعی ها متضرر گردیده اند و در صورت دریافت مدت زمان قطعی به روی سرویس های خود امکان کاهش زیان آن ها وجود دارد، میتوانند با ارسال درخواست پشتیبانی نسبت به درخواست افزایش مدت زمان قطعی سرویس از تاریخ 25 آبان تا 3 آذر به روی سرویس خود بهرمند گردند. در این زمینه شما کاربر عزیز تصمیم گیرنده هستید و تایید ما بر مبنای صداقت شما عزیزان است تا بتوانیم قدم کوچکی در جلوگیری از زیان های بیشتر ان دسته عزیزانی که با کوچکترین قطعی مشکلات بسیاری از همه جوانب دارند برداریم.
5- کد تخفیف 30 درصدی برای تمامی سرورهای مجازی درنظر گرفته شده است که صورت نیاز میتوانید برای خرید سرویس های جدید تا تاریخ 10 آذر در ماه اول سرویس دهی اعمال نمایید : vds30
باسپاس
dimanche, novembre 24, 2019