با سلام خدمت کاربران محترم مهتاآنلاین
با توجه به اطلاعیه قبلی در خصوص انتقال وبسایت مهتاآنلاین، هم اکنون فرآیند انتقال تکمیل شده و تمامی سرویس ها، ثبت سفارشات، پشتیبانی از طریق وبسایت میسر می باشد.
در صورتی که بخشی از وبسایت برای شما به صورت صحیح لود نمی شود، ابتدا یکبار کلید Ctrl+F5 را بفشارید و در صورت عدم رفع یکبار مودم خود را خاموش و روشن نمایید.
نکته: ممکن است هنوز دی ان اس های جدید در سرویس دهنده اینترنتی شما اعمال نشده باشد، لذا ممکن است در برخی درخواست ها به وبسایت، به دی ان اس قبلی ارجاع داده شوید که این مشکل را نیز میتوان با خاموش و روشن کردن مودم و یا تغییر آی پی حل نمود و یا اینکه مدت 24 ساعت صبر بفرمایید تا حافظه کش دی ان اس سرویس دهنده اینترنتی شما به روز رسانی شود.
در پایان ضمن تشکر از شکیبایی شما عزیزان، تقاضامنیدم در صورتی که مشکلی در اکانت خود ملاحضه می نمایید آن را از طریق تیکت پشتیبانی با بخش پشتیبانی فنی درمیان بگذارید.
باسپاس
Martedì, Mag 17, 2016