باسلام خدمت کاربران محترم مهتاآنلاین
به استحضار میرسانیم که از اوایل صبح روز یکشنبه 19/10/1395 درگاه بانکی بانک ملت دچار قطعی شده است که این قطعی به صورت سراسری صورت گرفته، لذا خواهشمندیم برای پرداخت های خود تا زمان مرتفع شدن مشکل به صورت کامل، از شیوه انتقال وجه به حساب بانکی اقدام نمایید، در صورت عدم دسترسی برای انتقال دستی وجه،جهت عدم اختلال در سرویس دهی برای کاربرانی که تاریخ سررسیدشان فرا رسیده میتوانید با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی به طور موقت سررسید های خود را مدیریت نموده و از انسداد سرویس های مرتبط جلوگیری نمایید.
بروزرسانی 21/10/1395 : اختلال به وجود آمده مرتفع گردیده و درگاه پرداخت بانک ملت در دسترس می باشد.
باسپاس
Понедельник, Январь 9, 2017