گارانتی وپشتیبانی

- کاربر موظف است در هنگام ارتباط با پشتیبانی عفت کلام را رعایت کرده و در صورت هرگونه توهین به هریک از کارمندان شرکت تمام سرویس های کاربر حذف و حساب کاربری وی مسدود می گردد.

- سرویس ها تنها 24 ساعت بعد از خرید دارای گارانتی برگشت وجه بدون شرط می باشند. و از اینرو پس از این زمان، گارانتی به سرویس های میزبانی شده خریدار تعلق نمی گیرد.

- شرکت تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار وبرنامه نویسی وب ونرم افزارها ومشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی برعهده ندارد.

- ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی ویک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تائید شده باشد، است.

- زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال وتائید واحد فنی در صورتی که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از 1% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می گردد .

- ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت بر مبنای پرتال پشتیبانی وبه صورت 24 ساعته وهفت روز هفته می باشد. ضمنا به درخواستهایی که از طریق ایمیل، ویا تلفن اعلام گردد نیز رسیدگی می شود. 
 
- پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی بنا بر استاندارد جهانی از 1 الی 24 ساعت متغییر خواهد بود، لذا کاربر متعهد خواهد بود تا از ایجاد درخواست های متعدد خودداری نماید.

- خدمات پشتیبانی از طریق تلفن در ساعات وروزهای کاری 10 الی 16 شنبه تا چهارشنبه و 10 الی 13 در روزهای پنج شنبه انجام می گردد.

- نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواستهای گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشدکه زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی وهویت خرید مشخص باشد.

- عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می بایست به سرعت (ظرف 24 ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.

- سرویس ها و رویه عمومی شرکت بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است وخریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد. 

- شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.

- شرکت نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارمسولیتی ندارد.

- میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.


  • 3 Los Usuarios han Encontrado Esto Útil
¿Fue útil la respuesta?

Artículos Relacionados

قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی...

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...