قوانین خاص سرورمجازی

سرور های مجازی
تخلفات:

سرورهای مجازی برای خدمات ارسال ایمیل انبوه مجاز نیست و در صورت مشاهده بدون اخطار حذف میشود و شامل گارانتی نخواهند .
هرگونه فعالیت پیرامون هک و یا اسکن، اسپم و یا سایر (هرگونه) موارد مرتبط در سرورهای مجازی های مهتاآنلاین ممنوع می باشند و در صورت مشاهده سرور مسدود و هیچگونه وجهی استرداد نخواهد شد.
هرگونه فعالیت اعم از انواع DDOS و یا سایر گونه های آن که به نحوی پورت را مشغول (Port Flood) کند ممنوع بوده و در صورت مشاهده سرور مسدود و هیچگونه وجهی استرداد نخواهد شد.
هرگونه فعالیت در ارتباط با دانلود تورنت و استفاده از آن اعم از سید و یا دریافت در سرورهای مجازی آمریکا و آلمان ممنوع می باشد، لازم به ذکر هست که دانلود تورنت و یا سید آن در سرورهای هلند و فرانسه مانعی ندارد.
هرگونه استفاده که به نحوی با قوانین جمهوری اسلامی ایران تقارن داشته باشد ممنوع بوده و در صورت مشاهده سرور مسدود و هیچگونه وجهی استرداد نخواهد شد.
هرگونه توهین و یا بی احترامی به اپراتور پشتیبانی (با تشخیص پشتیبان) تخلف محسوب گشته و سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد (پشتیبانان همواره بدون هیچگونه چشم داشتی و در نهایت احترام در پی حل مشکلات فنی کاربران بوده و سزاوار رفتاری شایسته از سوی کاربران هستند.)
در صورت هر گونه گزارش در مورد  اتک ، دی داس و حملات به سرور های داخلی و خارجی و ایجاد مشکلات در شبکه (با استناد به مدارک کافی) سرویس نام برده بدون هیچگونه اطلاع قبلی  از دسترس خارج خواهد شد  و حتی امکان تهیه بک آپ و بازگرداندن اطلاعات وجود نخواهد داشت  و مسئولیت کامل مشکل بوجود آمده به عهده کاربر خاطی خواهد بود و خسارت بوجود آمده از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

در صورت دریافت abuse سرور کاربر به صورت موقت مسدود و با مشخص شدن نوع تخلف به شکل فوق برخورد خواهد شد در ارتباط با سایر انواع تخلف شناخته نشده و یا نام برده نشده مهتاآنلاین تصمیم گیرنده نحوه برخورد خواهد بود.




مدیریت سرورمجازی:

مدیریت کامل سرور های مجازی بر عهده کاربر بوده و مهتاآنلاین هیچ گونه مسئولیتی در مورد مدیریت و پشتیبانگیری از  سرور نخواهد داشت و در صورت نیاز تیم پشتیبانی مهتاآنلاین با اعلام هزینه مدیریت جزئی و یا ماهانه بر روی سرور مجازی خواهد داشت
موارد نرم افزاری تنها در اولین خرید و در صورتی که پشتیبانی تایید نماید به صورت رایگان قابل انجام خواد بود در غیر اینصورت با تعیین هزینه و پرداخت کاربر قابل پیگیری خواهد بود.
هیچ مورد نرم افزاری در طول دوره توسط مهتاآنلاین به رایگان صورت نخواهد گرفت و چنانچه نیاز به انجام این موارد توسط پشتیبانی باشد، با تعیین هزینه مقدور خواهد بود.
کاربران موظف اند بعد از دریافت سرورمجازی در اولین فرصت نسبت به تغییر پسورد خود اقدام نمایند، مهتاآنلاین پس از تعیین پسورد ابتدا آنرا تست نموده و برای کاربران ارسال می نماید لذا هیچگونه درخواستی مبنی بر عدم صحت پسورد پذیرفته نیست و تنها با دریافت هزینه پسورد قابل بازیابی خواهد بود.
نصب سیستم عامل یک مرتبه در ابتدا هنگام خرید به رایگان صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن یک مرتبه ریلود رایگان نیز بر روی سرویس وجود دارد تا در صورت بروز مشکل کاربران بتوانند بدون هزینه درخواست تعویض سیستم عامل خود را ارسال نمایند، بیش از یک مرتبه در هر ماه شامل هزینه برای هر مرتبه به صورت مجزا خواهد شد.
ریلود بیش از 2 مرتبه در ماه شامل هزینه 25 هزارتومان برای هر مرتبه خواهد شد.
هزینه ایجاد نقطه پشتیبان هرمرتبه 80 هزارتومان می باشد
هزینه بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل 50 هزار تومان می باشد
مهتاآنلاین درقبال هرگونه خرابی های ایجاد شده توسط کاربر در سرویس ها مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت و هزینه کانفیگ مجدد دریافت خواهد شد

هیچگونه نصب نرم افزاری در طول دوره سرویس رایگان نبوده و تنها با پرداخت هزینه مقدور خواهد بود.
در سفارشاتی که فضای اس اس دی لحاظ می شود، در صورت عدم وجود فضای کافی سرویس کاربر به روی فضای هارددیسک ساتا تحویل داده خواهد شد.

 

شرایط تمدید قراداد:

سرویس هایی که در زمان مقرر تمدید نشوند حداکثر 24 ساعت (بدون گارانتی) نزد مهتاآنلاین نگهداری شده و پس از آن به طور کامل از سرور های مهتاآنلاین حذف خواهند شد.
در زمان سررسید سرویس ها از 15 روز قبل در دوره های زمانی مختلف از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد و کاربرانی که تمایل به تمدید سرویس خود را دارند باید حداکثر 24 ساعت قبل از زمان سرسید هزینه سرویس را واریز نمایند.
مهتاآنلاین در تلاش است تا سرویس های منقضی شده را حداکثر 24 ساعت بعد از انقضا نگهداری نماید اما هیچگونه گارانتی در قبال این مورد وجود ندارد، لذا کاربرانی که سرویس آنها مسدود شده باشد می بایست پیش از پرداخت حتما از طریق پشتیبانی از وضعیت سرویس خود جهت پرداخت استعلام دریافت نمایند.
در صورتی که کاربر اقدام به پرداخت سرور منقضی شده نماید، هیچگونه وجهی قابل استرداد نخواهد بود و کاربر میبایست سرویس جایگزین دریافت نماید.
کاربران می بایست حداکثر دقت را در پرداخت سرویس های منقضی شده به عمل آورند چرا که در صورت تمدید هیچگونه وجهی استرداد نخواهد شد.
مهتاآنلاین موظف است در صورت خرید کاربر تا پایان دوره به کاربر مذکور سرویس دهی نماید به استثنا زمانی که کاربر از قوانین مهتاآنلاین تخطی نماید و کاربر موظفا است طبق قوانین موجود در قرارداد اقدام به خرید نماید.
مهتاآنلاین این حق را برای خود محفوظ نگاه میدارد تا در صورت لزوم قرارداد کاربر را در پایان دوره به صورت یک طرفه فسخ نموده و از سرویس دهی خودداری نماید.


سرویس هایی که در زمان اعلام شده پرداخت نشود در زمان سررسید فاکتور غیرفعال شده و 24 ساعت بعد در صورت عدم تمدید به صورت کامل از روی سرور اصلی حذف خواهند شد

 
  • 8 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی...

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...