|
|||
مدیریت سرورمجازی: مدیریت کامل سرور های مجازی بر عهده کاربر بوده و مهتاآنلاین هیچ گونه مسئولیتی در مورد مدیریت و پشتیبانگیری از سرور نخواهد داشت و در صورت نیاز تیم پشتیبانی مهتاآنلاین با اعلام هزینه مدیریت جزئی و یا ماهانه بر روی سرور مجازی خواهد داشت موارد نرم افزاری تنها در اولین خرید و در صورتی که پشتیبانی تایید نماید به صورت رایگان قابل انجام خواد بود در غیر اینصورت با تعیین هزینه و پرداخت کاربر قابل پیگیری خواهد بود. هیچ مورد نرم افزاری در طول دوره توسط مهتاآنلاین به رایگان صورت نخواهد گرفت و چنانچه نیاز به انجام این موارد توسط پشتیبانی باشد، با تعیین هزینه مقدور خواهد بود. کاربران موظف اند بعد از دریافت سرورمجازی در اولین فرصت نسبت به تغییر پسورد خود اقدام نمایند، مهتاآنلاین پس از تعیین پسورد ابتدا آنرا تست نموده و برای کاربران ارسال می نماید لذا هیچگونه درخواستی مبنی بر عدم صحت پسورد پذیرفته نیست و تنها با دریافت هزینه پسورد قابل بازیابی خواهد بود. نصب سیستم عامل یک مرتبه در ابتدا هنگام خرید به رایگان صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن یک مرتبه ریلود رایگان نیز بر روی سرویس وجود دارد تا در صورت بروز مشکل کاربران بتوانند بدون هزینه درخواست تعویض سیستم عامل خود را ارسال نمایند، بیش از یک مرتبه در هر ماه شامل هزینه برای هر مرتبه به صورت مجزا خواهد شد. ریلود بیش از 2 مرتبه در ماه شامل هزینه 25 هزارتومان برای هر مرتبه خواهد شد. هزینه ایجاد نقطه پشتیبان هرمرتبه 80 هزارتومان می باشد هزینه بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل 50 هزار تومان می باشد
هیچگونه نصب نرم افزاری در طول دوره سرویس رایگان نبوده و تنها با پرداخت هزینه مقدور خواهد بود. در سفارشاتی که فضای اس اس دی لحاظ می شود، در صورت عدم وجود فضای کافی سرویس کاربر به روی فضای هارددیسک ساتا تحویل داده خواهد شد. |
|||
شرایط تمدید قراداد: |
|||
سرویس هایی که در زمان اعلام شده پرداخت نشود در زمان سررسید فاکتور غیرفعال شده و 24 ساعت بعد در صورت عدم تمدید به صورت کامل از روی سرور اصلی حذف خواهند شد |
|||
- 8 کاربر این را مفید یافتند